pondělí 31. března 2014

Eliščina paní učitelka...

má narozeniny.
Zítra. Na apríla...tak jo :)
Eliška trvala na tom, že paní učitelka musí dostat dárek...od Elišky z lásky. V první třídě každé dítě miluje svou paní učitelku, paní učitelka ví všechno nejlíp a má vždycky pravdu. A tak jsme pro paní učitelku Svaťku vyrobili srdíčkovo-puntíkaté přání.


A stačila nám k tomu čtvrtka, nůžky, lepidlo a oboustranný srdíčkový  fix z ikea.  :)
Já jsem vystřihla pouze srdíčko a zbytek už Eliška zvládla sama. /Aha, vlastně jsem ještě musela napsat "g", protože "to jsme se ještě psát neučili, maminko." /


 Eliška přidala i výjev od školní tabule. :) Obě postavičky jásavě mávají rukama, asi je ve škole zábava :)


To bude mít paní učitelka zítra radost. :)

Mějte se puntíkatě!

2 komentáře:

  1. Jéé, to je náádhera. Když ji vidím, dochází mi, že měl být můj únorový Jenda v první třídě. Díky Bohu, že není:-P Moc se jí přáníčko povedlo.

    OdpovědětVymazat
  2. Jeníček je taky šikovný :)...a do školy taky jednou jistě půjde. Děkuji za zastavení :)

    OdpovědětVymazat