pátek 21. března 2014

V krabičce

Tak dneska přišly! Jarní naušnice květinové. Konečně. Nové jaro, nové naušnice, to musí být :)

Naušnice si vybírám vždy u nějaké milé tvořivé duše na fler.cz. Nemůžu tam sáhnout vedle, líbí se mi kdeco.
Ani tentokrát jsem se nespletla, naušnice jsou dokonale vypracované a jako bonus dorazily v puntíkované krabičce. Hned jsem je narychlo vyblejskla i s čuníkem.

Chro chro...:)
 A simsalabim - otevřeme...:)

Růžičkové 1 a 2 fler.cz/kaori
Krabička náramně ladí s mým pracovním koutkem...ráda při práci používám pastelky...na vybarvení tabulek, na nadpisy, prostě jen tak...A medvídek pro štěstí, stejně jako to prasátko. Chybí už jen kraličí nožka a vůůdůů panáček...a špendlíky---pích

Krabička na kokínka.

Mám ráda svůj pracovní stůl i výhled z okna...z pondělí mi zbyla jedna výhledová fotka z rána s vpravdě aprílový počasím...Tak pro tu jarní atmosféru přidávám.

 A hezký víkend přeji...s puntíkem...
:)

1 komentář:

  1. Taky piju z puntíkatého hrnečku a zlobím se, když mi je holky berou..asi si musím koupit třetí!!!! Ty náušnice jsou kráásné, ale pstt, nebudem je ukazovat mým dcerám, jo?! Akutně by je potřebovaly.

    OdpovědětVymazat