úterý 1. dubna 2014

S Růžičkovou...

...na vycházce...
To si tak člověk vyjede pracovně do Prahy, aby se podíval, jak si tam ten kabelkový svět vede a setkal se s novými lidmi...a najednou má novou kabelku. Růžičkovou s puntíky k tomu!

Vůbec bych se na tenhle model netipla, ale náš prodavač František zacílil a neminul se ani o píď...
"Tahle by ti šla. Je dokonalá." A už mě měl. :)

Láska na druhý pohled.
 A to jsem Růžičkovou x-krát viděla - jak vyšla čerstvě ušitá z dílny, jak nám visela v ateliéru, jak jsme ji balili na cestu do Prahy...Ještě když mi ležela na stole ta látka s růžemi, říkala jsem si: "Tyjo, to je úlet, kdo to bude nosit..." :) Asi magnetická přitažlivost mezi nebem a zemí, kabelka si mě přímo přivolala.

Pro letošní jaro tedy mix puntíků a romantických růžiček...razím s ní z dálky. Velice přítulný kousek.
Včera už mě Růžičková provázela do práce a slunečné odpoledne strávila na procházce. Dokonce se podívala i na hřiště. Je to hotová modelka, postojí přesně tak, jak si určíte.

A dokonce má i své věrné fanoušky...:)
 Aby těch květin nebylo málo, kvete už i u nás kde co...

Cosi růžového a převislého...
Totéž s pučmelounem...

K té čmelákové...hrozně by mě zajímalo, jak se dá ten pučmeloun zachytit ladně obírající pyl...já mám jen samé zadečky s křidýlkama. :))

A pak že se v Ostravě nemáme růžově... :)

1 komentář:

  1. Kabelka je náádherná. Pro mě ideální kombinace - miluju růže a puntíky.

    OdpovědětVymazat