úterý 22. dubna 2014

Slunce v hrnku...

...a malé věci, které mě dělají v práci šťastnou...

Včera byl všude takový mír a klid, nikdo nikam nespěchal...Od autobusu chodím cyklistickou stezkou, stromy po stranách spínají své koruny v tichém loubí...odevzdaně...zelená chodba na kraji města, vytržená...

A tak jsem si cestou do práce na jednom dvorku natrhala kytici drobných růžových kvítků...a dala je do sklenice od kefíru...


Světlo se prodíralo přes sklo i přes ty květy....dokonce jsem si kvůli té chvíli uklidila na stole, abych se mohla těšit stínovou hrou...Káva ve skleněném hrnku se čtyřlístky a růžičkami a čaj v obrovském baravném puntíkatém /není můj, ale když už jsem byla v práci sama, neodolala jsem a vypůjčila si ho. :)/


Lenošný medvídek hlídá nové látky, těším se na ně, až z nich ustřihnu první kus na kartu do vzorníku a přiložím k nim ostatní barevné části...a pak z nich budou kabelky...I když je vidím ještě takhle "rozložené", vždycky mě konečný výsledek překvapí. Barevně, dohromady, spojené v celek...v černobílém světě by nikdy nebylo tolik harmonie a nepředvídatelných překvapení...
Puntíkovaný prototyp z naší kabelkárny :)....prototypy mám nejraději, prvokousky, nedokonalé, s vadami, trochu našišato třeba...schválně, kdo uhodne, k čemu bude sloužit tohle? :)


A v nejbližším pohledu kávově smetanová pěna, slunce v hrnku, chrochtavý maskot pro štěstí, čtyřlístek na zádech, ....a pak už jen cvakací Eliščina sponka, kterou si dávám ofinu z čela...hlavně se nezapomenout, aby tak pak člověk nevyrazil ven mezi lidi  :)

A co vám dělá radost v práci?

:)

Mějte se puntíkatě!

1 komentář:

  1. Radko, je u tebe hezky. Libi se mi tvuj pozitivni pohled na svet! Mej krasne dny, Katerina

    OdpovědětVymazat