čtvrtek 1. května 2014

Jako u babičky...

...na zahradě...a přitom ve městě.

Já jsem se tak dobře přestěhovala, mám to tu moc ráda. Za okny břízy a před domem takový skoro dvorek, se starými průlezkami, pískem, zašlým klepáčem na koberce a stromem, který má větev jako stvořenou na pohoupání.

A taky dvě oprýskané lavičky, osezené, opršené...:)

Děti odpoledne vypuštěny do prostoru...tak slunečno...


Já jsem si uvařila kafíčko do puntíkovaného /puntíků málo, ale za to důmyslně zakomponované :)/
a po dlouhé době jsem se začetla do knihy...dala jsem si povídkovou, norskou Krajinu s pobřežím...zajímavě poskládáný výběr...

Hřála jsem se na slunci, na sobě jen lehkou letní sukni a opalovala jsem si nohy...v květnu jako v červenci....počasí je pořád nějaké posunuté :)

Společnost mi dělal oblíbený malý zvoneček...testovací...zkoušeli jsme tehdy akorát novou, hodně lesklou koženku, tak jsem ji testovala v provozu...a vypadá pořád dobře, co? I po letech :) Jen jsem si k ní teď nechala došít nový červený popruh, protože ten starý jsem z nějakých záhadných důvodů někde ztratila...těžko říct...možná jsem ho přestěhovala na jinou mou kabelku...:)


Příjemné odpoledne venku...všude plno různého hmyzu, vůně listí a trávy...zkrátka opravdu jako na venkově. :)

Akorát teda v okolí nikde žádná rozkvetlá třešen...ale pusa pod rozkvetlým kaštanem se určitě taky počítá...sladká...:)

Tak hezký večer, dobrou noc a dobré ráno :)...
A puntík k tomu...to musí být :)

2 komentáře:

  1. Kniha, příroda, kafíčko...to miluju.

    OdpovědětVymazat
  2. Taková krásná místa jsou nejlepší. Vypnout s dobrou knížkou a s kávou, závidím! U nás ve městě je to na nic, nádherný park byl odkoupen a oplocen soukromníkem a jinak je to všude bída s bandami feťáků a flákačů.

    OdpovědětVymazat